سروش ذوالمجدی
احتمالاً با کمی سرچ به راحتی می توانید با مجموعه ی ما آشنا شوید. در حال حاضر من به عنوان یکی از فعال ترین افراد در حوزه ی مشاوره های سازمانی و مدیریتی در حال فعالیت هستم و هر ساله با تعداد بسیار زیادی از مدیران و کارآفرینان کشور همکاری می کنم.
علاوه بر آن در تمام اوقات آزاد به عنوان بخشی از رسالت خودم ، در خصوص مسائل مرتبط با مدیریت،مارکتینگ و برندینگ مطالبی را نوشته و بصورت آنلاین و یا چاپی منتشر می کنم.
هر چند به عنوان یک تولید کننده ی ماشین آلات صنعتی شروع به کار کردم اما در ادامه و بصورت کاملاً اتفاقی با حوزه ی تبلیغات و چاپ آشنا شدم.
این اتفاق مبارک سبب شد تا به سمت فرآیندهای برندینگ و مدیریتی کشیده شوم و از آنجا و با کمک و راهنمایی اساتید بزرگوارم به عنوان مدیر پروژه های مشاوره ای و سپس به عنوان مشاور مستقل به کار ادامه دادم…
در این بین سعی می کنم تا بصورت بسیار محدود و مختص به شرکت هایی که با آن ها همکاری می کنم ، آموزش های تخصصی ارائه کنم تا سطح علمی تیم های مدیریت و اجرایی شرکت ها بالاتر برود.
کتاب دیجیتال برندینگ یکی از پر دانلود ترین مطالبی است که بصورت رایگان برای دانلود قرار داده ام و در کنار آن ده ها مطلب در قالب های مختلف بصورت رایگان در اختیار دوستان قرار می دهم.
اما کاری که عاشق آن هستم مشاهده و تحلیل است و تمام مسائلی که بصورت روزانه و در شرکت های مختلف با آن ها مواجه می شویم را بصورت نمونه های تحلیلی بررسی و از آن ها نتیجه گیری هایی در جهت بهبود عملکرد خودم،تیم همکارانم و البته مشتریان خودمان انجام می دهم.
در تلاش دائمی برای پیدا کردن راهکارهای رشد به موقع و به اندازه بیزینس ها
فلسفه ی کاری من
به عنوان کسی که حداقل ادعای دیدگاه نقادانه به برخی موضوعات جاری را دارم، تلاش می کنم تا بهینه ترین راهکارهای ممکن برای رسیدن به اهداف مورد نیاز سازمان ها را پیدا کنم و در پیاده سازی آن به این شرکت ها سهمی داشته باشم.
تصور من این است که هر بیزینس باید با واقعیت ها روبرو شود و به اندازه ای رشد کند که نیاز واقعی آن وجود دارد.
پیدا کردن این اندازه، روش های رسیدن به آن و پشتیبانی از فرآیندها تخصص من است.